Broertje en zusjes, neefje en nichtjes – Deel 1

Bij de Loenense watervallen heb ik pas geleden op een mooie zondag ochtend een hele gezellige familie voor mijn camera gehad! Twee zussen met hun kinderen. Dat waren een heleboel broertjes, zusjes, neefjes en nichtjes bij elkaar. Eenmaal van de parkeerplaats af hadden de kinderen al schik, het is ook mooi stukje bos daar! Ik had mijn hele geheugenkaartje vol geschoten, vandaar dat ik de fotosessie in twee berichten splits.

Dit is ‘Part I’ met foto’s van Inge en haar Anne, Meike en Mees! Anne, Meike en Mees zijn alle drie voetballers. Meike was zelfs de dag voor de fotosessie nog geblesseerd geraakt. Wat een pech! Maar zelfs met pijn wist ze nog vaak genoeg die mooie glimlach tevoorschijn te toveren. Anne was ook een fantastisch model en liet zich graag fotograferen, veel liever dan haar kleine broertje. Mees vond vooral het klimmen en klauteren erg leuk, maar dat was voor mij een mooie gelegenheid om wat foto’s van dat fotogenieke koppie te maken. We zijn ook nog even bij het goal op het trapveldje wezen kijken, want Mees vertelde dat hij ook kan keepen! Mama Inge ontbreekt natuurlijk niet, die straalt heerlijk mee met haar kinderen!

Inge - Anne - Meike - Mees

Inge – Anne – Meike – Mees

Mees

Mees

Anne

Anne

Anne - Meike

Giegels

Inge - Anne - Meike

Girls only

Anne - Inge

Anne – Inge

Meike

Meike’s mooie glimlach!

Anne's wimper

Anne’s prachtige wimpers en sproetjes!

Meike

Meike up in a tree!

Mees

Mees, super keeper!

