Jongen of meisje?

Een poosje geleden liet ik een sneakpreview zien op mijn facebookpagina van de zwangerschapsloveshoot van Ellen en Juriën. Weet je het nog? Ik mocht en wilde nog niet meer laten zien, want we hebben gebruik gemaakt van kenmerkende accessoires (in fotografietermen ‘Props’ genaamd). Die zouden verraadden wat het ging worden en dat was nog even niet de bedoeling! Nu Ellen en Juriën trotse ouders zijn geworden, hoef ik niet meer geheimzinnig te doen en mag ik eindelijk hun zangerschapsloveshoot helemaal laten zien! “Maar wat is het nou g-e-w-o-r-d-e-n”, hoor ik je denken… ze heet Floor, meer zeg ik niet! 😉

Lovely!

Lovely!

In verwachting

In verwachting

Bijna papa en mama

Bijna papa en mama

Baby's eerste schoentjes

Baby’s eerste schoentjes

It's a Girl!

Yes, it’s a Girl!

Mama's buik

Mama’s buik

...en ze heet Floor!

…en ze heet Floor!

