Op de foto langs de IJssel

Op een mooie locatie langs de IJssel bij Deventer, De Worp, heb ik pas een leuke gezinsfotosessie gedaan met een gezellige familie. Eva en haar zus hebben hun ouders deze fotosessie cadeau gegeven ter gelegenheid van hun 30 jarige huwelijksjubileum! Blijkt deze locatie ook nog de trouwlocatie van hen te zijn geweest, extra bijzonder dus en des te leuker om een keer met zijn allen op de foto te gaan! Kleine Abel stal soms de show met zijn lieve snoetje. Dit vrolijke ventje heeft zoveel naar mij gezwaaid, zoveel heeft nog nooit iemand naar mij gezwaaid 🙂

lentefoto

In het gras

Bij het IJsselhotel

Bij het IJsselhotel -de trouwlocatie van-

Met zijn allen

Met zijn allen

Familie

Familie

Langs de IJssel - Deventer

In de wind langs de IJssel – Deventer

"hier kom ik aan"

“hier kom ik aan”

 

