Fotosessie in eigen tuin!

Toen ik voor de fotosessie van Nova en haar papa en mama naar Rijssen kwam, had ik al een paar fotolocaties in gedachten die super geschikt waren geweest. Tot ik bij hen thuis kwam en een super mooie tuin aantrof. Keuze voor de locatie was toen snel gemaakt! Leuk tuinhuisje met veranda, prachtige vijver met vissen die op ‘wortels’ leken en gelukkig trok het heiige weer na een bak koffie al snel op. Zie hieronder hoe leuk een fotosessie in eigen tuin kan zijn!

Lekker schommelen

Lekker schommelen

Nova

Nova

Bij de prachtige vijver!

Bij de prachtige vijver!

Kijk hoe groot ik zo ben

Kijk hoe groot ik zo ben

Plezier met papa en mama

Plezier met papa en mama

Gaan we plantjes water geven?

Gaan we plantjes water geven?

Samen met mama

Samen met mama

Bij papa op de arm

Bij papa op de arm

Nova

Nova

Mooie 'wimperfoto' van Nova

Mooie ‘wimperfoto’ van Nova

