Twee schattige zusjes | Kinderfotografie

Dit zijn Meike (2 jaar) en Lise (8 maanden), twee hele schattige meisjes! Grote zus Meike is echt een pittige peuter! Toen ik haar voor het eerst zag, was ze een paar minuutjes verlegen. Dat was snel voorbij, want dit meisje is al heel ondernemend en heeft duidelijk haar eigen willetje. Hoort natuurlijk ook bij haar leeftijd, want zoals haar tante al zei: “ik ben twee en ik zeg nee“! Fantastisch, wat heb ik daar om moeten lachen. Gelukkig konden mama Manon en tante Loes heel goed haar aandacht trekken. Meike vond de camera namelijk niet zo heel interessant, maar de hulpmiddelen die ik bij mij had… daar zag ze wel wat in! We konden het haar dan ook niet onthouden om een keer onder het reflectiescherm te kruipen, want volgens Meike was dat toch echt een ‘tent’ ^_^ Zusje Lise had daarentegen wel meer interesse voor de camera, of was het misschien toch voor mijn lensvriendje (schaapje om de lens)?? 😉 Hoe dan ook, ze heeft het super goed gedaan, wilde overal wel zitten en had het lekker naar d’r zin! En dat is te zien, want haar enorme ‘cuteness‘-gehalte spat van de foto’s!

Blije Lise

Blije Lise

Mooie Lise

Mooie Lise

Ondeugende Lise

So Cute!

Vrolijke Lise

Vrolijke Lise

Schattige zusjes

Schattige zusjes

Lise en Meike

Lise en Meike

Lieve Meike

Lieve Meike

Speelse peutertje

Het speelse peutertje

Dikke schik

Dikke schik

Mooie Meike

Mooie Meike

