Kleine deugnieten op de Rijsserberg

Familie is natuurlijk een veel gefotografeerd onderwerp van een fotograaf. Dat geldt ook voor mij, ik mag graag mijn lieve neefjes op de gevoelige plaat zetten. Vaak zijn dat de wat meer alledaagse foto’s tijdens bezoekjes, feestjes en dagjes uit. We wonen immers niet bij elkaar om de hoek, dus een spontane fotosessie zit er vaak niet in. Daar moet je even wat tijd voor uittrekken en daarom heb ik dit najaar met mijn zus en haar gezinnetje op de Rijsserberg afgesproken. Nu staan de kleine deugnieten ook een keer met samen met papa en mama op de foto!

Op de Rijsserberg

Op de Rijsserberg

"En garde", papa!

“En garde”, papa!

Deugnieten met mama

De jongens met mama

Deugnieten met mama

Geweldig, zo’n stok

Jort heeft lol

Altijd vriendelijke Jort

Mama is de liefste

Mama is de liefste

Bij mama op schoot

Bij mama op schoot

Broederliefde

Broederliefde

Echte broers

De broertjes

Het hele gezin

Het hele gezin

