Home Made Zwangerschapshoot

Inmiddels heb ik al aardig wat zwangere dames mogen fotograferen en dat doe ik altijd met veel plezier! Maar nu ben ik zelf zwanger en ook ik wil deze bijzondere tijd graag vastleggen.

Aangezien het me fantastisch leek om dat bij zonsopkomst te doen, omdat je dan kans maakt op dat mooie ‘golden hour’ licht, heb ik ervoor gekozen mijn eigen zwangerschapshoot te doen. Ik moest hiervoor dus erg vroeg uit de veren en om 4:00 uur ging het wekkertje al. Dat durfde ik een ander niet aan te doen! Gelukkig kon ik in mijn eigen tuin aan de slag, dus ik hoefde er niet ver voor op pad. Lastig is het wel om zowel fotograaf als onderwerp tegelijk te zijn. Erg veel van de zonsopkomst zelf heb ik dus niet meegekregen. De lucht trok helaas pas wat later op de ochtend open, waardoor die niet zo helder is als ik had gehoopt. Door het heiige weer was er ook mist in de weilanden achter onze tuin te zien en dat vond ik dan wel weer heel mooi. Al met al ben ik in elk geval tevreden met het resultaat en plaats bij deze een paar kanshebber voor het babyalbum!

Zonsopkomt

Zonsopkomst

Zonsopkomst

Zonsopkomst

Zonsopkomst

Zonsopkomst

Zon komt op

Ja, daar komt de zon op!

In de tuin

In de tuin

Creatief met photoshop

Creatief met Photoshop

Close up

Close up

